Giv dit barn

Lyst til at lære

Skolen

At udvikle hele og frie mennesker, er en af skolens vigtigste opgaver. Ved at vække elevernes nysgerrighed, undren og lyst til at lære, vil de have lettere ved at optage ny viden og læring som de kan bringe i spil senere i livet. At tale til både det boglige, det kunstneriske og det håndværksmæssige i eleven, giver eleven mulighed for at udvikle sig på alle plan og finde de bedste potentialer frem i sig selv.

Skolen ligger i naturskønne omgivelser omgivet af skov. Vi er en lille skole med fokus få det nære, på at se den enkelte elev samt på fællesskab og den trygge hverdag. Først når eleven er tryg, kan lysten til læring spire frem.

Skolelivet hos os starter i børnehaveklassen og slutter i 9. eller 10. klasse, hvorefter man fortsætter på en almen ungdomsuddannelse eller fortsætter Rudolf Steiners 12-årige lærerplan på Steiner HF eller Overskole.

Få et lille indblik i vores hverdag her